==> cakirkeyfim tam simdi.




kalbimden hizla gecen her-sey kalemin ucunda bir girdaba donusuyor. BEN "gibi" duracak mi yazdiklarim bilmiyorum. Yasam "cok iyi" ve "guzel" olmak zorunda oldukca bu sIkIntI hic bitmeyecek. Demediklerimiz; diyemediklerimiz hizla sallanan bir salincak gibi yuregimizi agzimiza getirecek. Sarhos olacagiz ama: ne CAKIR ne de KEYF ugrayacak kapimiza...sIkIldikca saklanan, saklandikca bulanamayan, bulunup sevilemedikce hissizlesen bir ruh hali. Artik kolay acitmiyor hicbirsey. Nasirlarin asirlara donusmesine gerek yok...Nasirsa, nasir tutmustur, gecen kac yil olursa olsun.
Tek istedigi donup O'na kavusmak. Ve dedigi gibi; aslinda basit gercek su:
Ayrilmadik ama ayrildik.
Hicbirseyin aksini ispat etme derdine, iyi olsun diye careler dusunme moduna girmeyecegim. Zaten basarisizim iki konuda da...Ne care bulabilirim, ne de aksini ispat edip yasatabilirim.
Gecinmeye gonlu olmayan,
herseyden
coktan
gecmis bir adam.

Gecmis bir adam daha gonlumden. Bir adam. Adamlar. Ne adam ne adamlar. Hicbiri olmasin. En. iyisi. Insallah hicbiri. Zaten ben "yaramaz" olmusum ya. Yaramam ne sana ne kendime. Keyfe keder hayatinin, yeterince cezasi oldum. Istiyorum ki yasa istedigin gibi ve kalayim bir ben, kalsin bana bir ben. senden. Kalan zamani yine sadece bu kadar hissederek yasarim ben.

Daha cok aci olmaz. Basedecegim.

17/4/2005

No comments: