==> MORS ALFABESI




bir adam tirmaniyor hayatima


karalar var uzerinde


bastan cikarici bir gulumseyis ve


yazdiklarimi okuyamiyor diye agliyor.


veda etmeden gidiyor


kusuyor.


Hecelerini unuttugum bir gece. Ve sucsuz bir yaka cicegi gibi ice


donuk'lugum. kaliyoruz.kaliyor bir ben odada.


beni ite-leye-bilir-siniz.


Hep sevismeni istedim O'nunla ve belki de


hic soru sormamaliydim


sana.


Gece yutmus bu adam hic


konusmuyor.


Iste oyle yasayip giderken,


boyle kadar komik, boyle kadar asagilik birsey yok.


bunu unutmuyorum hic.


Eylemin yurek soken hali


yasamimi dosyaliyorken, aklima geliyor yine.


KORTAZAR. fiyakali isim.bastigi yeri innletiyor.


herseyi unutuyorum (Ya-lan tutuyor yollari.Yi-lanla amcaoglu sanki)


Herseyi unut. unut. unut.


-unutmak-


ne kadarr ilik bir kelime.




---------------


10 subat 1992


---------------

No comments: