==> tatildeki balik


cok sukur ki

bedenim tam,

karnim tok,

sirtim pek.

kayiplarim var ama

kalbim yalnizca atmiyor.

atmadigi icin yalniz degil;

attigi icin yalniz

kaliyor.

oyle basit bir huzura baglanip kaldim ki

yapacak,degistirecek,yikacak,kuracak bir KRALLIK

yok. ve ben kralicesi pöööh degilim hicbir kalbin.

görüyorum.

belki de her sabah okunan bir duadir.bir pencere kenarinda

safakla kalkip 40'layan dualari; o kadindir sebebi.

tutunamadan yasamama neden olan.

ama zaten ben bir balik degil miyim

kayaya tutunurdum hic degilse

yosun olsam.

dip baligi dipte saliniyor.akintiyla.

su sicak.su soguk.su yukari.su asagiya

aksin varsin.baligin kuyrugu bir dem daha vurur,

akintiya bir kulac bir solungac daha sallar; akar gider.

avlanir.bile bile.ister bunu.

yoktur baska yolu.


-----------

12.30 antalya

sheraton baligi

------------

No comments: